Welcome



Hey! Ik ben Michelle Manon en ik ben
de eigenaresse van Touch Of Beauty.

enjoy!
donderdag 9 september 2010


Zalando prijsvraag



Vandaag heb ik mijn Zalando pakket binnengekregen die ik bij hun prijsvraag gewonnen had!
lees dit artikel door hier te klikken.
ik had een L'occitane happy hands kit gewonnen & een uslu airlines nailpolish in de kleur tia!



ik kreeg het pakket in een formaat schoenendoos binnen, waarbij ik al versteld stond dat het zo groot pakket was omdat de producten niet zo groot zijn.
toen ik het pakket opende zag ik de producten en het aanzicht leek zo grappig in zo'n grote doos:


zo veel ruimte bleef er gewoon over!! haha


Mijn L'occitane pakket:


Dit pakket bevat 6 heerlijke handcrèmes in travelsize, nou ja wat ze travelsize noemen ik vind het nog best groot!

Het pakket bevat 3 verschillende tubes en van allemaal heb ik er 2 stuks gekregen!
het bevat een handcrème die naar lavendel ruikt:



een hand cooling gel:


en een sheabutter handcrème die 20% sheabutter bevat:


het zijn echt heerlijke handcrèmes en als de geur is waanzinnig!
het ruikt heel fris en een beetje naar een bloemenveld, de geur doet je echt aan frankrijk denken.
ik vind het hele chique tube's en het ziet er allemaal heel luxe uit en zo voelt het ook aan.
natuurlijk heb ik voor jullie ook wat swatches gemaakt


nummer 1: shea butter handcreme
nummer 2 : lavendel handcreme
nummer 3: hand cooling gel

hieronder een foto als ze een beetje uitgesmeerd zijn:



ik vind dat je op bovenstaande foto echt het verschil qua structuur ziet.
de shea butter is wat dikker en de hand cooling gel is veel dunner & doorzichtiger.



Uslu airlines nailpolish:



Ik heb de kleur tia gekregen.
dit is een prachtige felle roze/rode/oranje achtige kleur.
in elk licht lijkt het anders maar het is echt een fluoriderende kleur

ik heb de nagellak geswatch ,
maar ik krijg hem lang niet zo fel op de foto als hij fel hij in het echt is:


hier lijkt hij dus oranje achtig maar in elk licht is het echt anders




ik heb deze prijzen gewonnen via http://www.zalando.nl/
dit is een geweldige webshop die volgende week open gaat.
voor een impressie kan je kijken op http://www.zalando.de/
Zalando super bedankt!

p.s je kan trouwens op hun webshop alles bestellen zonder verzendkosten,
je hebt hier o.a. beauty producten , schoenen , kleding , make-up en noem maar op.
zeker een aanrader!

0 reacties:

Een reactie posten

Leave a message!