Welcome



Hey! Ik ben Michelle Manon en ik ben
de eigenaresse van Touch Of Beauty.

enjoy!
zaterdag 4 september 2010

I LOVE TO DANCE!


Jaja ik kan het niet ontkennen,
I LOVE TO DANCE!
Ik zit nu al ongeveer 5 jaar in een dansgroep genaamd BEATKILLERS.
Wij doen aan hiphop dansen en doen ook aan wedstrijden mee.
we hebben al mooie prijzen in de wacht gesleept .
we zijn 3de van Nederland geworden met het NK streetdance, en 1ste van Noord-Nederland enz.





Hier heb ik wat filmpjes om te laten zien:


Hier ben ik met mijn dansgroep in schagen, we zijn 2de geworden.



Hier onder ben ik samen met een vriendin in schagen, we doen hier mee aan de duo's senioren.
Het ging niet perfect omdat we pas 4 weken aan het trainen waren .
wij hebben met zijn 2en deze dansbedacht en ik heb de mix gemaakt, wat al heel wat tijd in beslag nam.






Wat vinden jullie van mijn dansgroep de BEATKILLERS?
En wat is nou het gene waar jullie echt van houden? doe je ook aan sport?
of hou je meer van andere dingen om te doen ( muziek bijvoorbeeld?)



xx touch of beauty

0 reacties:

Een reactie posten

Leave a message!