Welcome



Hey! Ik ben Michelle Manon en ik ben
de eigenaresse van Touch Of Beauty.

enjoy!
woensdag 1 september 2010

Gelukkige winnaar!!

Vandaag ben ik officieel in shock.
Via deze website http://www.zalando.nl/ kon je meedoen met een prijsvraag waarbij je een tas t.w.v 200 euro kon winnen of andere cadeau's .

Zonet opende ik mijn mailbox en zag ik een mail staan van zalando,
Wat blijkt , ik heb een happy hands kit van l'occitane gewonnen t.w.v 50 euro!, en een nagellak van uslu airlines t.w.v 20 euro!.
wauww, ik ben nou dus echt super happy.

Ik win bijna nooit prijsvragen, vroeger wel.
maar ik heb laatst bij een pedicure in leeuwarden ook een voetreflex massage gewonnen! die krijg ik binnenkort.
nou heb ik dus 2 super prijzen in 2 weken gewonnen, mijn geluk kan niet op.

Mijn gewonnen L'occitane happy hands kit t.w.v 48,95
dit bevat 2x een hand cooling creme, 2x een hand creme die naar lavendel ruikt en 2x shea butter.

1 van de uslu airlines nagellakken, ik weet niet welke kleur ik krijg.
ook hier krijgen jullie natuurlijk een swatch van te zien.
deze nagellak kost c.a 20 euro!
haha ik heb nog nooit zo dure nagellak of handcreme gehad!, dus ben benieuwd!










TIP/BEDANKT! :
Ik wil in dit berichtje ook nog even Serena van http://www.beautylab.nl/ bedanken , de mij de tip gaf van deze prijsvraag, super bedankt Serena!.
Check meteen even haar blog is echt super leuk en ik ben een trouwe fan die al haar berichten leest!.


xx touch of beauty

0 reacties:

Een reactie posten

Leave a message!