Welcome



Hey! Ik ben Michelle Manon en ik ben
de eigenaresse van Touch Of Beauty.

enjoy!
vrijdag 10 september 2010

Insiders campagne Ajax natura verde


via de website http://www.insiders.eu/ kan je je aanmelden om producten te testen.
ze hebben altijd leuke producten om te testen zoals sanex douchegel , persil producten, baileys en noem maar op.
Ik ben uitgekozen om ajax natura verde producten te testen
Dit zijn biologische producten die 100% biologisch afbreekbare formule hebben.
de fles is ook nog eens 100% recyclebaar!

de producten zijn samen gesteld met natuurlijke ingrediënten en parfums met essentiële oliën,
wat natuurlijk super fijn is , en goed voor de gevoeligehuid ( wat ik dus heb ).



wat is Ajax?:

Ajax allesreiniger is op de markt gekomen in 1963,
sinds die tijd is het al de marktleider van alle allesreinigers.
Ajax heeft de grootste merkbekendheid en aankoopintentie ( dat is dat mensen een product sneller kopen)
binnen heel europa!
Dat klinkt zeker veelbelovend!
het merk is in 2006,2007 en 2008 gekozen tot meest betrouwbare merk van nederland.

waarom Natura Verde?

zoals de meeste mensen al weten is de wereld de laatste tijd in de ban van global warming.
en misschien denk jij nou wel wat is global warming?

nou global warming houd in dat de aarde zich opwarmt.
door alle uitlaatgassen en slechte stoffen komt er langzamerhand een gat in de ozonlaag.
waardoor de zon sterker op de aarde schijnt.
dit heeft gigantische volgen zoals het smelten van de ijskappen.
hierdoor overstromen veel zeeën en rivieren, waardoor delen van de wereld kunnen gaan overstromen.

kijk al maar naar de overstromingen in pakistan en haiti.
maar ook voor sommige 3dewereld landen is er een gigantisch effect.
er komt een zoetwatergebrek in die landen waardoor de mensen geen schoondrink water meer hebben daar.
er zijn zo veel gevolgen die zijn haast niet op te noemen maar als je daar meer over wil lezen kan je kijken op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Opwarming_van_de_Aarde .
zelf heb je het mischien ook al gemerkt dat we zo'n ontzettend koude winter hadden , en aparte zomer tempraturen, juist ja dat zijn allemaal kenmerken van global warming.

door Biologische producten te kopen kan je meehelpen aan de verbetering van het milieu!
en je hoeft zeker niet te denken dat zulke producten duurder zijn want dat is echt niet zo !
biologisch houd bijv. in dat ze de producten niet uit bijv. afrika halen, want dan is er heel wat brandstof voor nodig om zo'n product hier te krijgen!
ook is de verbranding van producten slecht en door biologisch afbreekbare producten heb je hier geen last van !



DE TEST:

Allesreiniger:


Op bovenstaande foto zie je links de ajax natura verde en rechts andy citroen fris die ik tot verheen gebruikte.

Hier heb ik even wat vergelijkingen op een rijtje gezet:

                Ajax natura verde allesreiniger                                Andy citroen fris allesreiniger

Prijs:                        € 2.39                                                                                       € 2.29
Inhoud:                     1000 ml                                                                                   750 ml
geur:                     Siciliaanse citroen                                                                  CitroenFris


Conclusie:

Ten eerste wil het oog ook wat , de fles van ajax ziet er veel luxer uit dan die van andy.
voor grote oppervlakten gebruik je bij ajax 2 doppen in een halve emmer water.
bij andy gebruik je 3 doppen in een halve emmer water.
Dat wil dus zeggen dat ajax zuiniger in gebruik is , en het product ook nog 250 ml meer bevat.
je betaald slechts 10 cent meer dan andy!.
maar ik moet eerlijk zijn en de geur van andy vind ik toch wat zachter ruiken, maar dit ook gewoon wennen zijn.
 
ik heb hier een voorbeeld van een stuk van de badkamer vloer die ik heb schoongemaakt met ajax:
 
hier boven is de badkamer nog vies met vlekken.

hier de vloer nadat ik een doekje met ajax eroverheen gehaald heb!


het resultaat vind ik geweldig!
ajax heeft mij met hun allesreiniger zeker overtuigd!



Multi-reiniger:


Links ajax natura verde, rechts euroshopper multi-reiniger


Hier heb ik even wat vergelijkingen op een rijtje gezet:








               Ajax natura verde multi reiniger                              euroshopper multireiniger

Prijs:                          € 2,99                                                                            € 0,90
Inhoud:                        600 ml                                                                         1000 ml
geur :                     siciliaanse citroen                                                     ruikt naar glassex maar dan wateriger


Conclusie:


ten eerste vind ik de fles van ajax mooier en ook makkelijker in gebruik,
euroshopper multi-reiniger is een fles van dun plastic en heel groot waardoor het moeilijker ingebruik is.
ajax heeft een kleinere fles van steviger plastic die niet zo snel indeukt.
ik vind de geur van ajax lekkerder ruiken en het geeft echt een fris gevoel.
ook vind ik de schoonmaak kracht beter
euro shopper heeft de prijs wel in zijn voordeel.


ik zou dus weer kiezen voor ajax , maar euroshopper is ook een goede budgetkeuze als je minder geld te besteden hebt.

hier boven een tafel  met allemaal stof .

hier zie je de tafel helemaal schoon! gelukt door 1 keer de doek eroverheen te halen.



afwasmiddel:


Links ajax afwasmiddel , rechts dreft afwasmiddel.



Naar hun afwasmiddel was ik heel nieuwsgierig aangezien ze zeggen dat het voor de gevoelige huid is.
Normaal doet mijn vriend altijd de afwas omdat mijn huid stuk gaat aan afwasmiddel,
dan heb ik ineens rare sneeën enz. heel apart maar ik heb zo'n gevoelige huid ik kan er niet tegen .

Verschil:

                          ajax afwasmiddel                                                dreft afwasmiddel

Prijs :                       € 1,59                                                                     € 1,99
inhoud :                     400 ml                                                                    450 ml
geur :                clementine & gember                                       aloe vera & komkommer          


Conclusie :

Ajax  afwasmiddel is enorm zuinig in gebruik, en voor dreft geld hetzelfde.
Bij Ajax afwasmiddel lijkt het alsof er bijna geen schuim is , terwijl het schuim bij dreft abnormaal is.
dit toont wel aan dat ajax echt milieu vriendelijk is !, want vaak schuimen alleen chemische stoffen heel erg veel.



voor mijn handen was het wel geweldig, ze waren wel een beetje droog.
maar zeker geen pruimen handen of sneeën in mijn handen.
zie hier mijn hand na het afwassen:


die essentiële oliën helpen dus wel !

ik vind ajax prettiger in gebruik en de geur vind ik ook lekkerder, het is een hele zachte geur waardoor je steeds aan het afwaswater wil ruiken, haha heel apart!


foto's :


bah! een vieze pan, ( niet denken dat ik een viespeuk ben normaal is de smerigheid niet zo erg)

Schone pan met behulp van ajax natura verde!





Vies glas van de chocomel , ieeell!

that's how i like it ! een mooi schoon glas!










ik zou zeggen probeer de Ajax natura verde lijn een keer !
het zijn super producten en zeker niet duur.
de producten zijn te verkrijgen bij bijna alle supermarkten!


xx touch of beauty

0 reacties:

Een reactie posten

Leave a message!