Welcome



Hey! Ik ben Michelle Manon en ik ben
de eigenaresse van Touch Of Beauty.

enjoy!
zaterdag 4 september 2010

China glaze matte magic




Ik heb vandaag voor jullie 2 swatches gemaakt van China Glaze Matte Magic,
Dit is een Topcoat die je nagels mat maakt.

Ik heb als kleur gekozen voor Catrice 030 Meet me at coral island.
Dit vind ik echt een geweldige kleur!
de kleur lijkt rood/orange en de tint veranderd in het licht.
het is een lekker opvallende kleur.


op bovenstaande foto zie je mijn nagels gelakt met Catrice; meet me at coral island
Zonder matte topcoat!



Hier boven zie je het resultaat van Catrice ; meet me at coral island
Met Matte topcoat.
zelf vind ik het echt super mooi!



Voor mijn tweede swatch heb ik gekozen voor mijn nieuwe nagellak;
Catrice wine-tastic.
het is een beetje zwarte nagellak met rode/paarse tinten.
Ik vind het wel lastig om deze lak op mijn nagels aan te brengen.
door de donkere kleur lijkt het snel slordig vind ik zelf.



Hierboven zie je mijn nagels gelakt met Catrice ; wine-tastic,
Zonder matte topcoat.
ik vind dit toch een hele mooi kleur!


hier zie je mijn nagels gelakt met Catrice; wine-tastic,
Met matte topcoat!





Wat vinden jullie van China glaze matte magic?
en wat vinden jullie van de Catrice kleuren?


xx touch of beauty

0 reacties:

Een reactie posten

Leave a message!