Welcome



Hey! Ik ben Michelle Manon en ik ben
de eigenaresse van Touch Of Beauty.

enjoy!
zaterdag 25 september 2010

Shoplog Utrecht

gister ben ik met mijn moeder een dagje naar utrecht geweest!
we hadden treinkaartjes gekocht bij de albert hijen voor 13,50 per stuk!
utrecht is wel 2 uren vanaf leeuwarden maar dat is het zeker waard.
dit is al de derde keer dat mijn moeder en ik naar utrecht gingen en het verveelt nog steeds niet.
het is echt een super stad




mijn aankopen van deze dag:


 Vero moda Military blazer 30 euro.


Only Blouse/Tuniek 27 euro


Lange top voor onder mijn blouse van only 9,95


Basic met lange mouwen van de WE fundamentals collectie,
hij zit echt geweldig en kost 14,95

Laarzen 39,95 ze lopen heerlijk door de kleine hak.


Muts 12,95 van de WE


Laarzen 89,95 van replay!
wat lopen uggs toch heerlijk.


Ik heb 6 producten van sephora gekocht.
de actie was van V&D prijzen circus 3 producten voor 10 euro.
dat kon ik natuurlijk niet laten liggen.
ik heb 1 product voor mijn moeder gekocht namelijk een lipgloss.
ik was super blij met deze actie want wij hebben geen sephora in leeuwarden jammer genoeg.


Sephora Foundation


Blush van sephora


Sephora oogschaduw palette ; kiss from 10


Sephora smoothing primer.


Sephora lash stretcher mascara.


en voor mijn moeder een lipgloss ( ze had eerst 1 van I.D. bare minerals, dit is precies dezelfde
maar met een ander merk erop, blijkbaar komt het van dezelfde fabriek!)


Wat vinden jullie van mijn aankopen?

ik wil ook even mijn moeder bedanken voor alle deze spullen!
Thanks Mama!

0 reacties:

Een reactie posten

Leave a message!